lördag 23 oktober 2010

Nu så..

Har jag bänkat mig framför tvn..eller rättare sagt har jag suttit här ganska länge. Försöker inte göra något alls och det är ju inte så förbaskat lätt när veckan gått för runt och man är uppvarvad rejält..men jag tränar.

Kollar postkodmiljonären nu och eftersom jag hängde tvätt när programmet började så vet jag inte i vilken stad de befinner sig i men det ser ut som Gävle. Massor med miljoner verkar delas ut och man kanske borde gå med i lotteriet för att öka vinstchanserna med 100%..skulle vara fint att vinna 1 mille så man kunde ta ett friår..det skulle jag göra direkt.

Tänk att bara få ägna sig åt roliga saker ett helt år. Hmmm..undrar vad jag skulle hitta på? Jag skulle i allafall tokplugga den utbildning jag sökt till våren..Interkulturell pedagogik..det ska bli riktigt kul oavsett miljonen ramlar in eller inte.

Jodå..de var i Gävle..då är det bäst att hålla utkik efter släkten då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar