söndag 17 oktober 2010

Snabba ryck..

OJ vad jag hunnit uppleva sedan i fredags..kom hem sent igår kväll och har ägnat dagen åt hushållsnära tjänster..OCH..jobbansökan. Tycker de elektroniska formulär som ska fyllas i på webben är riktigt tråkiga. Fasen..jag vill ju lämna ett litet avtryck när jag söker jobb..sticka ut lite men det är näst intill omöjligt eftersom den enda möjligheten är att skriva ett attraktivt, utstickande personligt brev.

Det försökte jag mig på...

blablabla bla bla "Jaa, efter den beskrivningen tror jag man förstår att jag egentligen inte har tid att arbeta..alls!"

Vad tror du om den..fångar den någons intresse?

Jag tänkte att den är så pass provokativ att de läser resten av ansökan:O


Den som lever får se..helt enkelt!


Jag måste ta tillfället i akt och tacka för ett fantastiskt litet gratulationskort som kom i min brevlåda och låg här och väntade när vi anlände hemmet i går kväll TACK Virre eller TACK www.anlita.it Så fiiint visitkort..såå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar