torsdag 28 oktober 2010

Nedräkning pågår..

Jaa..torsdag idag och fredag i morrn och sen LÖRDAG och LEDIG!!!

Tusan vilken vecka det har varit med heldagsutbildningar upp över öronen och sorgen här hemma över att vår bästa kompis Rune inte finns hos oss längre.

Slut i rutan blir jag av så mycket intensivt arbete och av att sörja.

Nu har jag i alla fall placerat ändan här i soffan igen. SÅ HIMLA SKÖNT. Fick rycka ut på en läkemedelsutbildning i Köping..heldag..eftersom det råder sjukdom på jobbet.

Det är tur att "hästpassperioden" är slut i o m i morgon annars skulle jag nog också bli sjuk. Kände tydligt hur tålamodet tröt efter ett antal märkliga frågeställningar idag..arg kände jag mig och många bensträckare blev det.

Nu ska jag i alla fall bara sitta här och jag ska lägga mig tidigt eftersom ÅTERHÄMTNING måste prioriteras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar