fredag 8 oktober 2010

Äntligen..

FREDAG!!!!

Anlänt jobbet och är undervisningsfri..skönt! Helgen stundar och enligt kollegans utsaga ska det gråmulna vädret klarna upp och bli fint..bara att vänta då.

I morgon stundar Prinsens 1-årskalas och en del pyssel ska företas innan. I morgon kväll står P Floyd på konsertagendan. Gruppen från dalarna som spelar Pink Floydcovers och besöket i Västerås konserthus ser jag fram emot.


 Söndagen ska ägnas åt att samla kraft inför nästa vecka och jag misstänker att helgen kommer gå fort..snart sitter man här igen!

Egentligen skulle jag behöva inleda min utforskning av ett par programvaror som ingår i Adobes programutbud men jag kanske hinner börja i alla fall.

När man lär sig ny programvara så behövs tid..ostörd tid! Speciellt om man som jag använder metoden  "göra först och läsa sen". Några timmar försvinner hur fort som helst men det har ju att göra med att det är så roligt!

Japp..ska då göra lite nytta innan fredan tar slut!

CU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar