onsdag 13 oktober 2010

Huvudvärk..

ska man vara glad för?..joo det var det någon som sa för då vet man att man har ett huvud!

Den jäkla huvudvärken har varit ett faktum sedan i morse..tidigt. Efter ett försök till heldagsubildning i läkemedel så blev huvudvärken inte bättre av att jag kom till jobbet..tidigt..och det inte gick att logga in i programvaran..serverkrach..långstopp och det fanns ingen sportslig att hinna med någon heldagsutbildning på en halv dag..INSTÄLLT!

På tåget ..på bussen tillbaka till hemstaden och när jag väl fick mat i mig så blomstrade huvudvärken ut..ordentligt. Nu efter 2 påfyllningar av huvudvärksmedicin har den inte blivit just så mycket bättre..huvudvärken så jag får nog hoppas på att en god natts sömn gör underverk..har ju heldagsutbildning i läkemedel i morrn igen.

Men..som sagt..jag får vara glad att jag har ett huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar