onsdag 6 oktober 2010

OJOJO..

ingen ro och ingen vila..bara gno och bara ila!!..eller illa knaske jag skulle skriva.

Apropå vadå..så är det faktisk rätt skönt att skriva här i ett rasande tempo..skriva av sig..mig eller stig;) Inte så jäkla noga är det med stavningen heller och när man ..som jag..passerat den tröskeln att allt inte behöver vara grammatiskt rätt eller kommaterat eller..som många andra bloggar..kan man infoga ett och annat syftningsfel!

Efter att nästan begått misshandel av den yngsta sonen..(neej då) efter en önskan om vaxning på magen så "vill man vara fin..så får man lida pin" men..vaxning är inget jag har ägnat så många timmar åt och man måste vara snabb i vändningarna..eller ryckningarna rättare sagt..

22.30 och nu är det läggdags..hög tid för att hinna återhämtas till i morgon med ytterligare en utbildningsdag. Idag klarade jag av en heldagsutbildning på fm och en halvdagsutbildning på em..NATTI NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar