tisdag 26 april 2011

Bättre begagnad rygg köpes!!..

Fan vad jag vill byta!!..rygg. Den är helt b och har så varit sedan skärtorsdagens morgon och hur svårt är det att hela tiden trassla ut kopplet ur lillgrekens ben när det inte går att böja sig..SVÅRT!!

Tyckte den kändes bättre en stund på eftermiddagen men nu vet jag inte..suck!

Den lille Stawros eller vi kanske ska kalla honom universums medelpunkt uppta all min tid..nästan. I dag tyckte han att det blev väldigt tomt här hemma då älsklingen åter fick lov att bege sig till jobbet efter en lång skön helg. Att det blev tomt beror också på att vi liksom haft en jämn genomströmning av folk som kommit och gått hela helgen och eftersom han är en social hund så har han haft skitkul den lilla valpen. Därför blev det säkert skittråkigt att bara den halft handikappade matten fanns att umgås med denna första dag efter helgen.

Jaja..en cykeltur i cykelkorgen blev det i alla fall..jättekul! Jag trodde lillgreken skulle uppskatta att ta en skogspromenad så jag trampade iväg till första bästa skog. FegStawros..skitfeg gick sakta flera meter bakom matte och gillade inte den stora mörka skogen..han är ju lite mörkrädd så jag tror att det var det som ställde till det.

Nu ligger han här bredvid och springer i sömnen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar