torsdag 7 april 2011

Hur olycklig kan man se ut..

Jaa..det är närmast ett under att vi inte blåst bort, fy tusan vad det stormar här!

Lunchvila pågår och vi spelar skön musik för att slippa höra vinden och hur den viner och stökar till i trädgården..grejer överallt nu!!

Den lille hundvalpen tycker inte att halsband är något han vill höra talas om..han ser helt olycklig ut och sitter helt still när vi nu korta stunder sätter på det lilla halsbandet..jösses hur ska det gå..mitt hjärta blöder när jag ser hur han inte vill!

Försöker sansa mig och säger till mig själv “Ewa..hundar har halsband och koppel. Det är till och med lag på det i vissa perioder och även den här lilla älsklingen MÅSTE lära sig”

SUCK

Stavve från Linda

5 kommentarer:

  1. Jaa..kanske kan va något..vi får ha lite tålamod först <3 Han kommer ju att vänja sig..men han vill verkligen inte ,,han sitter helt stilla och bara väntar på att den ska tas av..men vi kämpar på :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vem är alfahannen hos er egentligen... Lille S... :P *skratt*

    SvaraRadera
  3. Jo du..jag jobbar på rollen kan jag säga!! Vet inte hur mycket fallenhet jag har men Stora Älsklingen har segrat i NEJ kampen..ekker det blev ingen kamp:)

    Sen är det ju lilla jag då (hm lilla och lilla) men jag jobbar jusn nu med magrösten..bastonen så det kommer att ordna upp sig (hoppas jag) Fan jag har ju aldrig haft hund!!

    Men det fina är att vi har kontakt och den lille Stawros har koll i ögonvrån på hur jag ska tycka om olika saker..det är ju häftigt..han liksom söker upp mig i ögonvrån.

    Alfahanne..flockledare jaa..ska googla om jag hittar ngn kurs!!

    :) KRAM

    SvaraRadera