torsdag 28 april 2011

Stawros cyklar nu..nästan




















I dag har vi varit i Köping!! Cykel fram till busshållsplatsen..buss till centralen..tåg till Köping och det gick så förvånansvärt BRA!! Konduktrisen på tåget frågade "får jag klappa?" och det fick hon sen gick hon vidare. När vi kommit halvvägs..till Kolbäck kom hon tillbaka och sa " Jag blev så förförd av den lilla valpen att jag glömde säga att ni inte får sitta här!" och det var ju bra att få veta så hon följde oss till rätt hundsittplats..TACK konduktrisen! ..eller heter det tågvärd kanske?

Älskar han att åka cykelkorg den lille greken??
Så fantastiskt skojigt tycker han det är!! Jag kommer få köpa större cykelkorg men än så länge går det mycket bra.

I morgon ska vi cykla till veterinären och få 12 veckors sprutan!

Ewa och Stawros on tour :)

om du klickar på bildcollaget nedan kan du se det i större format!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. HERREGUD! Det är det sötaste jag sett! Attacklängtan! Kommer nog i eftermiddag :) Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack!..jaa det blev ett litet roligt collage!

    Linda..vi ses kanske i helgen..för nu när jag läser kommentaren är det kväll:) <3

    Glad valborg!

    SvaraRadera