måndag 20 december 2010

I väntan på..

att kallvattnet ska bli kallt och varmvattnet varmt passar jag på att skriva några rader.

Jo, det är morgonfikat på jobbet som jag försöker ordna med och det måste spolas en hel del vatten innan man kan brygga kaffe..något märkligt med ledningarna som gör att det tar lite tid. Ur miljöhänseende kan man ju fundera hur lyckat det är men det går faktiskt inte, ur ett hälsoperspektiv, att brygga kaffe på varmvatten..legionellavarning på den tror jag!

Jaa..har inte riktigt hunnit återhämta mig från julaftonens firande..trött i kroppen och i huvudet..men det kommer att ge sig.

Ser nu fram emot julefriden med älsklingen och ska under dagen börja slutproduktionen på de e-learning filmer som återstår i projektet.

Nu har nog vattnet kallnat tillräckligt..tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar