onsdag 29 december 2010

Resultat..

kan man mäta på olika sätt..och även om resultatet av förmiddagens göra-agenda inte blev som man skulle önska så blev det några konkreta resultat som jag tillfälligt kan vara tillfreds med.

Några andra bra och nödvändiga resultat blev det också.

Sen kom ett besked om resultat telefonledes..ett resultat som var mindre värt på nöjdhetsskalan. Jag meddelades om att projektförlängningen på en månad INTE blir av så på måndag har jag inget jobb att gå till.

Detta pga gängse LAS-regler samt människor i beslutandeställning som inte har kunskap som dom ska fatta beslut om. Man skulle kunna prata om att bita sig själva i svansen men min hållning är att..LYCKA TILL och kom inte och ring mig sen för att täcka upp något som blir svårt att slutföra..Ni har haft chansen men tog den inte så God Luck!

Känns lite tungt just nu eftersom det varit 99% klart med en förlängning på en månad. Det finns fördelar och nackdelar med allt och en av fördelarna nu är att jag får tid att söka jobb..så intensivt som möjligt.

Soffan är ett bra ställe att befinna sig i tryggt..skönt..och lugnt. Utanför väggarna pågår ngn slags hysteri vad gäller allt..men här är det lugnt och skönt..det finns inte så många blommor att lukta på men doftvärmeljusen ger ifrån sig både ljus..doft och värme!

1 kommentar:

  1. Sv: Hej igen!! :)

    Klart jag blir! Jag har tyvärr vant mig vid att få så mycket skit för min ärlighet, så varje snällt ord suge jag till mi och blir alldeles rörd!

    Tack igen och KRAM!!

    SvaraRadera