måndag 20 december 2010

Tindrande ögon..

Landat då..jaa, i soffan såklart. Pytt i panna har iordningställts..ett bra sätt att ta reda på rester. Visste du att på riktigt Rättviksmål heter det pitt i panna..joo!! De säger också pipparkaka..apropå vadå!?!!

Så här efter matlagning och återförande av orienteringsklubbens bord som vi lånade för att få plats för julfirande matgäster fylls jag av bilder från i lördags. Prinsessorna..hela 6 stycken i vackra julklänningar..såå fina allihopa! Lillprinsessan Hannah som nu inte kan kallas babyHannah längre var dagen till ära iklädd tomteskrud..såå söt! Hockeyprinsessan Agnes som efter tomtens klapputdelning kan börja åka på sina nya fina skridskor.."Jag tror jag kan farmor..bara jag får öva lite!" ..såå klok. Prinsessan Lova som inte var så förtjust i tomten..Sessorna Klara och Elin som gladdes åt sina kattmasker..och så minstingen Prinsessan Lilly 5 mån, som till en början tyckte alltihopa var fööör mycket men efter att ha sovit till sig lite deltog i julfirandet från någons knä.

Jaa..sen har vi ju farmors Prins Ville..så glad och nöjd och så mycket kille med helt andra tag än tjejerna ..tänk vad lustigt det är:) Han går ju nu..Prinsen och man blir ju kär för mindre!!

Vi lyckades ganska bra med arrangemanget tror jag..ja ut om det förstås.. INTE ett enda foto på själva jultomten..det glömdes helt enkelt bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar