torsdag 9 december 2010

Visst är det konstigt..

att grejer går sönder PRECIS när garantin gått ut?? Storebror har nyss bestämt sig för att inte starta..varken från felsäkert- eller normalt läge..varför ska det vara så? Går inte heller att boota från skiva..varför inte det?

Hjärnkontoret har stängt nu och verksamheten återupptas i morgon när personalen fått lite återhämtning under nattens timmar..får se om jag vaknar med någon lösning i pannloben hur jag ska boota för att få storebror att kvickna till.

Det som är mest tråkigt just nu är att jag inte kommer åt min mailbox eftersom jag väntar p en massa spännande försändelser..suck!

Jaja..värre saker kan hända och lillebror är en räddande ängel men lillebror är för liten att hantera mail..det tar fruktansvärt lång tid för honom att hämta och öppna korrespondensen..han är helt enkelt för liten för sådana uppdrag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar