lördag 15 oktober 2011

Kalas sa Bill..

Kalasat sa Bull!

Jag kan bara instämma i att det varit kalas och att jag kalasat den här lördagen den 15 oktober när Hedvig har namnsdag och brösten har uppmärksammats på Breast Healty Day. Jag har firat min 52 a födelsedag samt att älsklingen och jag varit förlovade i 2 år..Det är riktigt fint det!

Prins Ville har haft barnkalas och ojoj vilken uppvaktning han fick.
Efter att den efterhängsna oturen slagit till för mellanprinsen kom vi trots allt iväg till Villekillens kalas. Så här var det..mellanprinsen med sambo och de två Prinsessorna i samlad trupp skulle hämta mig för kalasresa till Köping. Efter ca 50 meters resa pajjade bilen..servostyrningen funkade inte och efter felsökning upptäcktes att fläktremmen gått av.

Det var bara packa om sig och allt och bilbarnstolar i vår bil och sent om sider kom vi iväg.

Så kalas blev det med prinsar och prinsessor och Prins Ville tycktes mycket road av alla gäster och presenter. Han talade dock om för sina prinsesskusiner att alla de nya leksakerna han fått var "MIN" ..roliga dom är när de kommit på att de kan säga ifrån dom små liven.

Väl hemma har jag fått så vackra rosor..röda..och två riktigt mörka chokladkakor..jag älskar choklad med typ 80% kakao i. Massor med gratulationer på Facebook..TACK ALLA FINA!

Summasumarum en fantastisk och intensiv lördag till enda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar