måndag 10 oktober 2011

Paranoid positivitet..

skulle vara bra att ha. Undrar var man köper det? Vet att det finns på västkusten men det är ju alldeles för långt dit.

Har alvarligt funderat över om jag ska lägga ner mitt bloggande för varför håller jag på med det. Ja, det är inte så att jag inte vet det men livet förändras ju och det känns som att det är en ganska meningslös sysselsättning..å ena sidan. Å andra sidan är det jättebra..bloggen gör att jag kan berätta ganska exakt när saker och ting hänt och det fyller faktiskt en funktion.

Bloggen tjänar syftet att få skriva av sig men är det då så viktigt? ..skriva av sig på nätet ..hmm.

Funkar ju lika bra med dagbok! …eller gör det? Inte riktigt. .det finns ju ingen sökfunktion i en dagbok i pappersform. Man får heller ingen feedback på sina ev frågor eller insnöade idéer. Man får heller inga gulliga , värmande kommentarer och heller inga påhopp..men dom kan man ju vara heelt utan…påhoppen.

Jaa ..inte vet jag men livet ändras. Väntar lite till innan jag bestämmer mig!

1 kommentar: