torsdag 6 oktober 2011

Lagd till i Favoriter?..

Kanske..

Om jag vore mer naivt lagd kanske jag skulle tro att anledningen till besökssiffrorna ökat drastiskt här på bloggen beror på att jag blivit populär Blinkar

Nu råkar det ju vara så att jag gillar fakta och..om jag får säga det själv..har en ganska bra slutledningsförmåga. Så det där med populär är inte så sannolikt när jag studerar de fakta jag har angående Er besökare. Vi lämnar ju spår här på webben Blinkar

Så jag hoppas alltså inte allt för mycket på att jag hamnat som bokmärke hos Er nya besökare under

  Favoriter






Slutledningsförmågan berättar snarare att jag INTE är en favorit på Djursjukhuset Strömsholm utan snarare “kaffebröd” efter mina inlägg i ämnet djursjukvård och mina åsikter vad gäller vården av vår lilla älsklingsälskling Lillgreken Stawros som nu mår som en hundprins ska göra..och det är inte den dyra dujrsjukvårdens förtjänst

Så många besök..TACK! Jag hoppas mina synpunkter nått fram och har dom inte det så går det bra att repetera..
Under ettiketten Husdjur för att få HELA berättelsen från början till slut.

3 kommentarer:

  1. Haha! Min statistik har åxå skjutit i höjden senaste dagarna, trodde först innan jag läst att du fått tagit del av mina 'fans' ;)

    SvaraRadera
  2. Haha..tror inte det min kära vän :) ..har en hel hög egna och alla kommer från internetleverantören Regionsjukhuset Strömsholm.

    Den här gången är det jag som vill vara en flyga på väggen och höra hur snacket går där på Strömsholm ..JESUS!!

    Jag kan tänka mig vara en elefant i hallen också eftersom jag står för vad jag tycker och står stadigt när det blåser *skrattar*

    Men vadå?? har du fått nya *fans*??

    Nattikram♥

    SvaraRadera
  3. Elefant i hallen verkar bättre *skratt*

    Det andra skrev jag på Facebook ;)

    SvaraRadera