måndag 13 februari 2012

Billy..varför?..

Under hela mitt vuxna liv har jag bott ihop med Billy. Vi har upplevt mycket tillsammans!

När jag flyttade sist gjorde jag slut..men inte helt och hållet. De finare delarna av min trogna följeslagare fick flytta med de sämre var inget att ha..man sliter ju på varandra när man varit ihop så länge och det kan svaja rejält. Dom delarna kan jag vara utan!

I dag hittade jag en fantastisk liten kontaktannons på blocket. Det var Billy som ville komma hem igen. jag skyndade mig att svara men var liiite sen så en annan kvinna hade hunnit anmäla sitt intresse.

Jag fick vänta heeeela långa dagen på att få veta att Billy bestämt sig för att flytta hem till den andra kvinnan Ledsen
Han var så stilig på bilden..blank och fin och välputsad..ljus björkkostym och belysning..rena fyndet..SUCK!!

Nu får jag fortsätta leta efter en annan Billy..det blir svårt att hitta någon i samma skick Ledsen VARFÖR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar