fredag 3 februari 2012

Helgplanering..

Noterar att helgen är på inrull.

Såg att en av mina vänner är i full färd med att göra pizza. På bilden såg det ut som en trevlig sysselsättning och det verkade som att “Gör din egen pizza” var metoden..fiffigt för då får man ju den som man vill ha den.

Själv häckar jag och den trötta lilla greken i soffan. Lillgreken har haft lekpass med fästmön i kylan och verkar väldigt nöjd.

Tröttmössa på soffan

Kanel och äpple doftar i hela huset och jag förstår verkligen inte varför jag bara köpte ett blockljus med Kanel/äppeldoften när jag var på IKEA kanske ska ta en liten busstur dit i morgon.

Tindra

Helgvädret då..

Vinterväder

Kan nog bli en och annan hundpromenad också. Radions väder sa att det skulle kunna bli neråt -20° men så har alltså inte yr.no spått. Jaja..hunden måste ju ut oavsett.

Önskar dig en trevlig helg och zappar över till Svt2 och veckofinalen i “Vem vet mest?”

1 kommentar: