måndag 20 februari 2012

Planeringsverktyg..

Det skulle man ägna sig åt..att programmera planeringsverktyg för olika planeringar Ler

Tack kära syster för tipset om IKEAS planering ..i det här fallet för GARDEROB (er) med skitsnygga skjutdörrar!

Mattläggaren har varit här och vi har ett litet urval att välja mellan..det lutar också åt att det blir att måla väggarna..lutar!!

Vet inte hur jag ska hinna allt som ska ske den här veckan + alla renoveringstankar.

i morgon ska jag ikläda mig rollen “MYCKET BESTÄMD svärmor” den gillar jag! Ska besöka prinsessfamiljens hyresvärd och bringa ordning i vilket åtagande man har som hyresvärd…och förhandla!

 

innan den teatern ska jag och älsklingen hinna med Erikslund . Först Bauhaus och sen IKEA..måste komma ihåg att gratta den stora kärleken också..på födelsedagen.

Sen tror jag jag är trött!

På onsdag är det då dags igen..femte gången gillt för flickornas rättegång..det vore väl F A N om den inte ska bli av den här gången..kl 13 på onsdag så håll och det hårt!!

Torsdag klippa klor!!

Fredag blir det nog en installationstur till Köping och sen helg..kanske måla då1

2 kommentarer:

  1. Fyller han år älskilingen stora;) Då får du hälsa och gratulera så väldigt mycket....
    Kram Annica
    Och lycka till med att vara "bestämd/besvärlig" svärmor idag....

    SvaraRadera
  2. Skjutdörrar är nog bättre än de jag har, tar mindre plats lixom :)

    Vill se bild sen :) ♥

    SvaraRadera