fredag 24 februari 2012

Blir så fint..

Fredag och det är skönt! Då har man hela helgen på sig Ler

Estelle Silvia (lägg märke till :) Ewa Mary ska den lilla nyfödda Prinsessan heta..hertiginna och allt!

Nu har jag slagit mig ner framför tvn..tänker inte lyfta rumpan för annat än att nattkissa hunden lite senare.

I dag har jag slipat tapetskarvar  och målat vårt sovrum…första målningen av 2..jag tror det räcker med 2 för den fantastiskt fina vita färgen täcker väldigt bra.

“Dahlia” heter den vita färgen och den är varm. Jag är så nöjd..än så länge!

Tyvärr Virre..kan inte ta någon bild! ..den förbannade batteriladdaren till kameran är borta i röran härhemma. Den försvann innan jag var på Sting-konserten och har så förblivit..borta!

Jag blir så trött på hur saker bara kan försvinna och hålla sig borta så jäkla länge..du kommer väl ihåg glasögonen som var borta (upphängda på tork i adventsljustaken) dom var borta i , typ, 2 månader…funderar alvarligt på om jag håller på att bli dement..det brukar börja med att man tappar bort saker.

Det kommer bild så småningom men det hade varit kul att visa vartefter det händer grejer.

Önskar dig en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar