lördag 25 februari 2012

Demensvarning..

Lördag kväll och den stora röda är intagen. Melodifestivalen på tvn och datorn i knät..hemma är bäst!!

Tänkte jag skulle få en närbild av Charlotte Perrelli 30 000:- skor men icke..fick Googla för att se dom och inte tycker jag väl att de ser ut att vara i den prisklassen..herregud vad man kan få för 30 000:-

Har varit till Köping igen och installerat. Den här gången handlade installationen om Telias digitalbox med den digitala signalen levererad via bredbandet. Första gången digitalbox och kan bara konstatera att det var nog den enklaste installationen på länge..en av de enklaste iaf.

När jag klivit på tåget på väg hem till Västerås så…vad kom jag på då???..gissa en gång!!!

I gårdagens blogginlägg tog jag upp farhågorna om att demensen lurar i buskarna. Dagens borttappade..eller glömda persedel *suckar djupt* GLASÖGNEN..de som hängde i adventsljusstaken i två månader..nu ligger de på ett köksbord i KÖPING.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar