onsdag 8 februari 2012

Säng..säng..säng..

 

Sova..sova..sova. Se på mig jag är trött, jag är slut
jag är trött, jag är trött, jag är jättetrött.Ååh

Galenskaparna & After shaves trudilutt från början av 80-talet sjunger i skallen. Inte för att jag är trött..ganska utsövd faktiskt efter att ha sovit en hel natts sömn.

Neej..snarare för att älsklingen och jag var på sängprovning i går. Joo..det går att boka sängprovning på nätet och det var fantastiskt intressant och en upplevelse.

Mängder av kvalitetssängar!!

Det var några sängar som “stack ut” på lite olika sätt. Priset..upplevelse..”Sir Väs”..

“Sir Väs” är min beskrivning på hur känslan är att “boa” ner sig i sängen..du vet som ormen Sir Väs i Robin Hood.

“Sir Väs”-priset går till Lectus perfection TM

Upplevelsepriset går till Tempur Supreme

Hästens 2000T ll får priset som dyraste säng. Jag har alltså legat i en säng som kostar 280 000:-!!!! Jösses!!

Jo då..vi blev med ny sängLer men ingen av dom som jag delat ut pris till. vi kommer att bli SUUUPERNÖJDA med vårt sängval!

Att köpa ny säng för ju med sig en massa..tex RUSTA SOVRUMMET Ler. Så nu har vi leveranstiden på oss att hinna med det nyuppfunna projektet så det är bara att börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar