onsdag 7 mars 2012

Fel inställning..

Det verkar som onsdagens snöväder som ska ge upp till 1 dm snö inte kommer hit..DET ÄR BRA!! Stor sol och älsklingen har läst att det ska bli vårvärme till helgen..hoppas..hoppas!

Den lilla Stawros tuggar märgben..det går inte att få kontakt med honom Ler.

Den lilla hunden har för första gången sen han blev rumsren “lagt en kabel” inne nu på morgonen. Vet inte varför ,för han hade gjort 2an vid morgonturen ca 15 min tidigare men han drabbades väl av akut magknip kanske..tror vi skyller det hela på märgbenet. Han såg mycket bekymrad ut den lilla mumsaren.

Ja just det..jag har helt fel inställning när jag idag MÅSTE bege mig till rekryteringsmässan ute i ABB-arena. Skulle kännas mycket bättre om jag åkte dit för att göra en piruett på isen och få dåliga poäng.

Vet ju hur viktigt det är med mental inställning och just idag har jag vaknat med FEL.

Så här går mantrat..*suckar hela tiden* “Vad är det för mening med att åka till den där jäkla mässan???..jag kommer ju iaf inte att få ngt jobb där! Jag har ju inte hunnit klippa mig heller så det är ju ingen som vill anställa en 53 årig kärring som ser ut på det här viset..Det är lika bra jag sätter på mig hundjackan (den skitiga) så blir detta en självuppfyllande profetia”

Det borde ju låta så här ungefär *leer*” Den här onsdagen kommer jag äntligen få ett jobb! De kommer att se på mig att jag är en kompetent ordentlig ..för sin ålder väldigt ungdomlig kvinna som med sitt trevliga sätt är oumbärlig! ..det kommer att hagla erbjudanden och jag kommer ha så roligt där på mässan!”

mm..innan jag beger mig ska hunden på långpromenad..CVt ska få sig en putsning..IKEA kommer leverera 100kg gods (och fan vet vad det är som väger 100 kg) det är 2 garderobsdelar vi väntar på. Sen ska jag väl hinna äta innan jag åker men sen MÅSTE jag åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar