söndag 25 mars 2012

Tusan så snabbt det gick..

Sommartidens inträde..märkligt fenomen! Vaknade mycket utsövd i morse..kisade mot klockradion..19.38..hur kan det hända?

Jag fick liksom inte i hop det för även om jag är utsövd har jag aldrig ..inte en enda morgon varit pigg när jag vaknar och så ska klockan stå på 19.38 SOMMARTID!

Ingen vet vad som hänt men jag fick ju bråttom såklart..trodde där i morgonruset att jag missat en hel söndag. Skyndade ner för trappen och öppnade locket på min bästa organisatör och då..när jag kisade(läs utan glasögon) såg jag att klockan nere i högra hörnet visade 08.20..helt i sin ordning!!

Nu när klockan är 19.38 kan jag inte förstå var den intjänade tiden tagit vägen. Har fått massor gjort men det är väl då tiden upplevs försvinna.

Projekt sovrum fortskrider..det mesta är klart dock saknas en del finlir. Det är liksom lite process när man ska göra såsom man vill ha det. Ett par lister har kommit på plats..ett nytt överkast har införskaffats och stommen till sänggaveln som kommer att bli pricken över i.

Nu stänger jag butiken så jag och lillgreken hinner upp till den röda för att se Så ska det låta!

Våffla på Dig Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar