söndag 4 mars 2012

Hundvasaloppet..

Att de inte har arrangerat det under vasaloppsveckan!

Han skulle vinna, den lilla greken, ..lätt!

Med sin vinnarskalle och terrierbeteende skulle han ta alla andra hundar på utmattning och glida förbi i måååååål!

Eller varför inte VM i hundfotboll..han skulle dribbla bollen i mål..hur lätt som helst och hur många gånger som helst!!

Vackert ute med frostdimma som solens håller på att ta sig igenom. Tvn visar bilder från starten av vasaloppet.

*Ler* Vårt första vasalopp..älsklingens och mitt..är ett kärt minne. Det var alldeles i början av vår karriär och första söndagen i mars. Jag gick ner för trappan för att fix frukost och fann det märkligt att älsklingen aldrig kom ner för trappan.

Jag gick upp och där satt han..iförd flanellpyjamas och neongula pjäxor..jaa jesus! När jag gapskrattat en stund frågade vad han gjorde..”deltar i vasaloppet” fick jag till svarLer

Nu ska spegeldörrarna hängas..sen blir det återbruket med allt förpackningsmaterial.

Har ff inte hittat någon av batteriladdarna men jag ska låna en så jag kan fota lite..vilken dag som helstBlinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar