torsdag 15 mars 2012

Projekt PAX..

Torsdag och idag känns det betydligt skönare ute än igår. Det var riktigt kallt igår..soligt men fy tusan vad jag frös.

“Filmen” om prinsessfamiljens mikrobiellt skadade lägenhet fortsatte snurra igår. Inga detaljer men nu är hyresvärden föremål för polisanmälan då de misstänks för hemfridsbrott. Olaga intrång trodde jag låg närmast som brottsrubricering men polisens anmälningsupptagare rubricerade det som hänt hemfridsbrott..jesus så klumpigt och hänsynslöst värden beter sig!

Eftersom det blev en hel del förvecklingar kring detta och det behövdes skrivas en del samt att älsklingen tog ledigt på eftermiddagen så vi kunde montera om den stora spegeldörren..den sista..så hann jag inte måla så mycket fönster igår..heller.

Så himla bra det blir! Jag monterade inredningen i min STORA garderob och det kan liksom inte bli bättre..VILKEN LYX!!

Idag..snart..typ nu..ska jag åter öppna målarfärgsburken och måla fönster..det få inte komma något emellan. Kanske..kanske hinner jag måla en gång till senare på eftermiddagen också. Det vore skönt att få fönstren färdiga för sen är det bara roliga saker kvar..lulllullet!

Så vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar