lördag 7 augusti 2010

Återtog titeln..

Så var det..igår gick det årliga mästerskapet i bangolf av stapeln. En gång om året spelar vi..älsklingen och jag..bangolf och det sker på olika ställen i landet..jaa, vi har spelat i Danmark också. Årets mästerskap gick av stapeln här i Västerås och i år var vi tre deltagare då yngsta sonen deltog för första gången.

Spännande var det och ända fram till sista banan ledde älsklingen. Jag tog in redan på näst sista banan där jag slog spik!!FOKUSERA NU tänkte jag avslutningsvis och ..jaa vad säger man?? med 2 slag på sista banan gick jag upp i ledningen och vann hela mästerskapet som alltid är otroligt prestigefyllt..KÄNNS BRA att inneha titeln ett helt år;)

Skönt väder är det i Västerås och för festivalbesökare i Stockholm har väderprognosen förbättrats från ihållande regn till växlande molnighet..det är dom glada för..festivalbesökarna. Roligare att se Alice Cooper i växlande molnighet än i ösregn!!

Själv ska jag pyssla på i dag..pyssla på med vad som känns roligt så jag ska börja med att känna efter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar