onsdag 11 augusti 2010

Ett minne blott..

Hann inte blogga igår!!..men så blev det..bajsbilen är nu ett minne blott!

Säger bara Skoda Roomster;)

Prinsessan bevistade i går huvudstaden tillsammans med familjen. På fm ringde farmoderns sjukvårdsupplysningstelefon och majestätets pappa ville veta vad som skulle göras eftersom Prinsessan blivit stucken av en geting!?!.."blöt lite på en sockerbit och låt smälta på sticket"..var mitt råd och .."håll koll på henne eftersom det är första getingbettet".

Jag hörde hur Prinsessan storgrät i telefonen och när vi hade avslutat kunde jag inte släppa dramatiken där på Skansen i huvudstaden så efter en liten stund fick jag lov att ringa upp. Det var själva Prinsessan som svarade snyftande och det gjorde ont sa hon..för att förvilla lite frågade jag om hon sett några andra djur än getingar på Skansen och det hade hon..berättade fortfarande snyftande att hon hade ridit på en häst:-O

Såg en kul kommentar på FB idag:
´¯`·.¸¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

Vet inte hur hon gjort den Jessica men riktig konst tycker jag det är..kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar