lördag 14 augusti 2010

Som utomlands..

Ja, värmen håller i sig..inte ett moln på himlen dock lite soldis och det är nog tur eftersom det annars skulle bli olidligt Luftfuktigheten är också hög och i kombination med solen så blir det utlandsvärme!

Publicerade film i går kväll..till datorn..trodde jag i varje fall men filen som skulle ta 257 minuter att publicera FINNS INTE!! Vet inte vad som gått galet men jag jag tyckte det var märkligt att datorn startat om och installerat uppdateringar nu på morgonen. Jag publicerade det sista jag gjorde i går kväll för att projektet skulle bli klart under natten..tji fick jag!

Handlingsrunda står på agendan..sen vet jag inte. Förmodligen blir det något som passar att göra i skuggan!

GRATTIS alla som ska på Lars Winnerbäck i kväll..tur med kvällsvädret kan man säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar