måndag 2 augusti 2010

Sessorrna..

Jodå..farmodern och farbrodern..den yngre.. kunde inte hålla sig utan begav sig idag till det kungliga residenset där Prinsessorna bor. Eftermiddagsfika med Operatårta..det var grejer det.

Lill-Prinsessan är en riktig sömntuta och latmask! Hon vill bara mysa och sova..hon får väckas när det ska ätas det lilla livet vilket är en outgrundlig gåta med Prinsessan i högform och minst sagt högljudd. Jag "bråkade" med babyLily en lång stund och man kunde helt klart märka att hon ogillade uppväckningsförsöket..minspelet skulle ha filmats och sparats för senare högtider..tex studenten.

Det är bättre än vilken film som helst att iakkta bebisars minspel..så äkta! Effer en hel del "bråkande" var hon i alla fall så vaken att hon kunde käka!!

Håller fortfarande på att konvertera mp4v filen som jag började med igår..fasen vad svårt det är att hitta rätt i inställningar för att få bästa kvalitet..men jag ger mig inte..men jag kan säga att datorn gått så varm att jag har nu tagit till den stora bordsfläkten som bidrar med kyla..processorn jobbar för högtryck!

Fortsättning..följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar