fredag 27 augusti 2010

Väntar fortfarande..

Dryygt är det. Under tiden med att ansvaret ramlar ner där det hör hemma så är det bara vänta ut processen och det är dryyygt. Axlar ingen roll i något nytt spel och har för avsikt att säga vad jag tycker i den pågående processen..gissa om jag kommer att tyckas vara bitch.


Förstår mig inte på på folk..eller det är väl det jag gör och det är också dryyygt. Förstår att det som behöver sägas måste sägas på ett rakt sätt och det har jag inga problem med men att gå och vänta..vänta..vänta DET är dryyygt!

Har Skypat med Prinsessorna och Prinsessan är ju otroligt rolig..hon har fått talets gåva kan man säga! Lillprinsessan var vaken och var med i Skypet och jag kan bara konstatera att hon växer snabbt snabbt..1 månad i dag ..GRATTIS Lillsessan<3. Samtalet pågick en lång stund och innan vi "la på" kunde vi slänga och fånga slängpussar Prinsessan och jag..MYS!!

Nu så tar jag helg..till i morrn i allafall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar