söndag 29 augusti 2010

Prinsen är hemma..

Efter en vecka i Tunisien är Prinsen och hans följe hemma igen! Han fick högsta betyg av den yngsta farbroden som ingick i följet han sa "Han va den snällaste ungen av allihopa som var där!!" Prinsen har badat och jag läste på FB att han ätit så mycket att den medhavda kosten så gott som tog slut..bada blir man hungrig av! MEN så skönt att det gått bra.

Prinsens farbror (min yngsta son) kommenterade resan och det enda som var kass var maten..det var båda mina söner helt överens om, men för övrigt var han mkt nöjd med sin utlandsresa. Nu ska det sparas pengar och åkas till Jamaica med en kompis!!..hörde mig själv säga.."men du kan väl nöja dig med någon grekiskt ö eller nåt!!"  Det är bara att inse att de är vuxna..tom minstingen:)

Jaha..helgen börjar gå mot sitt slut. Fort går det men jag är nöjd..fått en massa gjort och det är skönt. Så var jag ju på lite lördagsshopping igår med älsklingen..OCH NU behöver jag inte gå och fundera över de vita mjuka plädarna längre..de ligger så fint är i den röda soffan!! Jag blev nöjd med det köpet  (fast de var för dyra) 3 för 2 och då kändes det ju hemskt mycket billigare med en gång..REA..nästan:) FIINT blev det i alla fall..tycker jag!


Visst är det spännande att se vad som händer med processen som kommer fortsätta i morgon?? spännande att se om jag fortfarande väntar i morgon kväll..eller hur?

Sköna söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar