måndag 26 december 2011

Annandan–en annan dag..


Stawros har precis som husse och matte haft sovmorgon! Gud vad länge vi sov idag..skönt som tusan!

Tröttmössan Stawros har hunnit med sin vanliga morgonrunda med husse och som vanligt lekt med morgonkompisen Harry Lagotto. Vad vi ska göra nu efter frukosten är det ingen som vet..än.

I går..juldagen..firades här jul med stora delar av familjen..men Prinsessorna och Prinsen och deras föräldrar och farbror Emil..TREVLIGT!
Jag är väldigt nöjd med att jag “röjde” i går kväll och att endast lite paketrester är kvar att forslas bort idag.

Prinsessan..den största..blev precis så nöjd över sin julklapp som jag hoppats..
saade
“ Farmor, jag ska gifta mig med Eric Saade förstår du”  informerade den femåriga Prinsessan och ögonen riktigt lös av glädje när den stora inramade postern på idolen öppnades igår.

Gillar när barnens ögon tindrar av glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar