tisdag 20 december 2011

Besök på BB..

Hur mycket sötnöt kan man va?

Blir inga bilder publicerade här på bloggen utan man får nöja sig med beskrivningen..4 400g..55cm lång..lite mörkt hår..mullig med en massa veck både här och där.. en helt otroligt söt och näpen pussmun..långa ben och otroligt söta (ganska stora) fötter .

Med andra ord en heeelt bedårande liten flicka
Det var den stoltaste farfadern.stoltaste farmodern och jag som blev inviterade till BB besök på “inspektion”..Joo då..jag är också stoltast.
De otroligt glada farmodern..tillika väldigt generös tilldelade mig den fina titeln..”plastfarmor” Ler Jag hade dock en snabb överläggning med mig själv och sa “Jag tycker det går bra med Ewa. Det är så besvärligt ändå för mig som börjar bli gaggig att hålla ordning på när jag är farmor..moster och inte minst matte”

Säger ofta till lillPrinsessan..som nu inte längre är minst..”kom till matte” ..syskon barnen blir förvirrade när jag säger “kommer du till farmor idag”..och den stora lilla greken reagerar överhuvudtaget inte när jag säger “kom till moster”.

Ett kärt bestyr att hålla ordning på allt detta men jag tror det blir bra med farfar och Ewa.

Helt slut nu hänger Stawros och jag i soffan och tittar på Äntligenhemma jul. Nu ska hon hänga guldhästar i granen NEJNEJNEJ..så har hon sprutat halmbocken i guld..förfärligt!

De här små fossingarna är inte den l6 timmar gamla Prinsessans..men gylliga ändå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar