onsdag 14 december 2011

Blev med hatt..

Onsdag och jag och Stawros kollar- och lyssnar på Musikhjälpen i SVT2. Eller..jag kollar och lyssnar.Stawros tuggar märgben och lyssnar Ler

Älsklingen och jag “gjorde stan” i går. Neej..inga julklappar, det hann vi inte med. Däremot så kittade Älsklingen upp sig ordentligt..snygga grejer.. och jag blev också nöjd till slut.

Hade ju tittat ut en klänning på ginatricot ..helt i min stil tyckte jag men det var tur jag inte skickade efter den pånätet för den var alldeles för kort. Det är ju ofta så ..att saker inte räcker till på längden..eftersom jag så lång. Den här gången blev jag nästan förbannad eftersom klänningen se lång ut på bilden men jag skulle inte kalla den för klänning..tunika är bättre beskrivning.

Efter det var jag så sur att jag inte skulle hittat någonting alls om det inte var för älsklingen♥.

Han har bra smak min älskling så först hittade han en klänning..sen en fantastisk sjalponcho i ljuvlig kvalitet och som rubriken skvallrar så blev jag med hatt Ler

Jösses..tantvarning?

Jag tycker inte det..och jag trivs jättebra i den..snyggt! Det är ju inget jag kommer ha på mig bär jag går ut med hudenBlinkar iaf inte rätt huvudbonad för skogspromenader..då blir det mer åt luvhållet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar