söndag 18 december 2011

Vitt och blött..

Fy tusan vilket väder vi hade här i Västerås igår!

Jag tog Prinsessorna med ner till centrum för att kolla alla tomtar, granar och snögubbar och vi hade så kul! Mindre kul var det att promenera den sista biten från bussen och hem. Vi var sjöblöta alla tre + vagnen.
Snöandet höll i sig hela kvällen och vid den sista kissrundan höll den stora lilla greken och jag på att blåsa bort.

Konstigt att det är julafton nästa helg..har nämligen inte den minsta tillstymmelse av julkänsla..ingen alls faktiskt!

Får hoppas på julen 2012 istället..då kanske livet ter sig mer som  vanligt..hoppas jag!

Såg sista programmet på Så mycket bättre i går kväll och jag tycker serien varit fantastisk! Kan inte plocka ut någon favorit för alla har gjort programmet intressant. Sen måste jag nog säga att Laleh berör på ett alldeles speciellt sätt!

Idag ska jag trotsa vädret och bege mig ut mot skogen. Inte Sherwooskogen utan Bjurhovdaskogen..

♫♪♫♪♪ Hodilayl hodilaly hoppsan en sån dag ♫♪♫♪♪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar