lördag 31 december 2011

Jag önskar Dig ett..

comments


på 2011!

Här i Västerås lyser solen från klarblå himmel och termometern visar ett par minus grader. Ett fantastiskt nyårsväder! ..det är bara snön som saknas.
Årskrönikan kan göras jättelång men jag väljer nog att sammanfatta året som gått med några få penseldrag.
De stora händelserna
(med reservation ifall jag glömmer något viktigt)
I slutet av året blev vi varse livets ytterligheter då en familjemedlem lämnade oss..Vila i frid kara Svärmor ..och lilla Arvida Emilia föddes..Välkommen till världen lilla flicka


I början av året ..den 1 februari..föddes, den numer stora lilla greken, Stawros som flyttade in här hos oss den 1 april. Efter det är just inget sig likt I morgon, den första januari, fyller han 11 månader den glada lilla svansviftande hunden.
Det vanliga livet
Det lever på!
Så här i slutet av året kan jag konstatera att nyårslöftet (brukar aldrig avge några nyårslöften) inför det nya året blir att skaffa mig mer egen hjärnstimulans. Behöver ett jobb eller någon annan kreativ sysselsättning för hjärnan…så har du ett jobb till mig är du varmt välkommen att höra av dig.

2011..har varit lite som ett “mellanår” där många bollar flugit i luften och varit svåra att plocka ner..flera av dem cirkulerar fortfarande och ibland har det varit så att “bollarna” ynglat av sig där i luften och blivit fler än önskat.

Skulle behöva läsa igenom årets blogginlägg för att uppdatera mig på allt som hänt under året för bloggen dokumenterar det mesta..dock inte allt.  Jag bryr mig inte om det idag nyårsafton 2011 för det som har varit har varit och det som kommer vet jag inget om så nu gäller det att ta vara på dagen idag.

Med hopp och med en önskan att Du och jag och alla andra får ett bra slut på året 2011 och att 2012 blir ett intressant, lyckligt och fridfullt år med MASSA KÄRLEK!
Önskar jag Dig



comments


comments

3 kommentarer: