fredag 16 december 2011

Julfynd..

Var tvungen att kolla vilken dag det är idag. 16 december visste jag men var det torsdag eller fredag?
Fredag alla redan Förvånad.

Den lilla “julbebisen” tyckte inte att gårdagen var en bra dag att födas på. Tycker nog att det är varmt och mysigt där i mammas mage och dröjer sig kvar där en stund till. Vi som är ivrigt väntande får helt enkelt fortsätta vänta


Gjorde julvims i centrum i går em/kväll. Det var inte så många som vimsade så jag kunde i lugn och ro snurra runt på alla klädställningar utan att några andra snurrade åt andra hållet. Fyndade..3 för 2 och en kappjacka åt mig själv. Ett impulsköp jag inte kommer ångra. Den tjocka, långa jackan hade kostat 1000:- på fullpris men sattes ner i går till 300:-. Jättebra plagg för en fryslort som mig och den har huva och lurvfodrad krage som kan knäppas högt upp..nice! Längtar nästan efter kyla nu Ler

MOT STÄDNINGEN >>>>>>>..

Har snackat med den stora lilla greken Stawros och försökt få honom att städa efter sig vid ytterdörren. Han ruskar av sig allt uteskräp där och just nu har han fixat stampat jordgolv så jag tycker det vore rättvist om städar lite där..innanför ytterdörren.

Inget han vill göra själv.. säger han.. men däremot hjälper han gärna till om jag bara börjar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar