lördag 5 maj 2012

AJojojojojojAJ..

Lördag kväll och precis så är det..ont överallt!!

Flyttat och burit och fixat.I går for jag fram med sekatören och gick loss på grannens ALLDELES för vildvuxna barrväxter som barrar över vår relativt nylagda sten. Jag har tuktat dessa, på vår tomt, överhängade 70-tals åbäken flera år på raken men nu hade jag fått nog.

Grannen är gammal och har nog aldrig varit intresserad av trädgård men då kan man ju faktiskt bo i hus utan trädgård..inte är han hemma heller så jag gick loss kan man säga!! Har kunnat fråga om lov men eftersom han lyser med sin frånvaro så fick det bli så här. Det var igår och jag kan ju säga att en del grenar var tjocka som bananer..

Sen bar det i väg idag till yngsta sonens nya lägenhet..den först! Högst upp..såklart..på fjärde våningen utan hiss så bengympa på köpet!!

Jättefin lägenhet med stor balkong, stort badrum och en jättefin kokvrå. Tyckte mig kunna skönja en belåten min och vi hann med att fixa en hel del innan det var dags att lämna honom åt sitt öde i den stora lägenheten Blinkar

Hemma och det är knappt så jag kan gå i trappan till övervåningen. Tog ett fruktansvärt varmt bad med alla bubbelmassagefunktioner på i badkaret. Jätteskönt så länge jag var kvar där i bubbelkaret men sen då..nu är det ju lika igen så jag går helt enkelt och lägger mig. Hoppas kroppen vaknar i morgon läkt och med nytt liv..jag lovar..det knakar i mig när jag går Förvånad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar