måndag 21 maj 2012

I väntan på..vadå?..

Måndag och storsolen lyser på mig!

Present med rosettGRATTIS MAJA på din 17-års dag Födelsedagstårta

Hoppas du får en bra födelsedag trots ALLT Rött hjärta

Dagsplaneringen är inte riktigt klar..svårt att planera när man å ena sidan vet hur mycket som behöver göras å andra sidan är man paralyserad av att vänta!

I väntan på vadå? jaa..det hoppas jag kunna skriva om snart men innan är det bara väntan som gäller!

Egentligen borde jag vara världsmästare i att vänta.Men har inte lyckats erhålla någon medalj i grenen utan snarare snackar vi om bottenplaceringar..genomgående i stort sett i alla väntanslopp jag deltagit i.

Den mentala förberedelsen är det inget fel på..klok som tusan men känslan gör att jag blir fullkomligt utsjasad.

Jaja..solen lyser ju på mig idag så jag hoppas det är ett sign Blinkar

3 kommentarer:

  1. Jag är hemskt ledsen Virre :(..men du får gärna hålla vidare ..*suckar djupt* inget besked i dag heller:(..fruktansvärt drygt för en med väntproblem och för alla tumhållare!

    Hör av mig så fort jag vet..LOVAR❤

    SvaraRadera