söndag 6 maj 2012

Det stora röjet..

För vilken gång i ordningen vet jag faktiskt inte men det blir bättre och bättre!

Idag är det mest älsklingen som röjer och jag är HELT FÖRVÅNAD över vad som står i högen som vi ska åka med till återbruket!

Min lilla hög som åstadkommits ska sorteras i plastförpackningar och tidningar.

Tycker vi bor på återbruket..vi är där jämt! Kastar och kastar och det minskar bara lite i prylomfång. Det är så jäkla snopet också för när man kört iväg något som stått och samlat damm till ingen nytta i åratal..så slänger man det..och då kan man ge sig tusan på att inom en snar framtid är det just den grejen man kastat nyss som behövs!

Har börjat tömningen av gröna rummet!! ..inte alls så mycket grejer försvann som jag trodde iom gårdagens flyttlass. Nu finns det ingen återvändo det SKA rensas och rustas.

Symboliken  i att packa den första kartongen med STORA TUNGA böcker var viktig..den packade jag i går kväll så nu är det hela på G.

Det är så jag måste se det eftersom det är METERVIS med STORA TUNGA böcker som ska packas. Jag får helt enkelt ta en meter i taget och sen göra något annat.

Gå ut med hunden tex..han vill gå ut exakt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar