torsdag 17 maj 2012

Voltaren Gel..

is da shit!!..eller jag hoppas det för nu har jag en underarm som är nästan dubbelt så tjock som vanligt. Dr Ewa har ställt diagnosen..överansträngd och inflammerad och ordinationen är just Voltaren Gel samt vila från alla tapetserar-, slipnings och målningsuppdrag!

Herregud vad obrukbar den är högerarmen!

Har avslutat tapetseringen i Prinsessresidenset idag! Storprinsessans rum är nu inflyttningsklart!Den tapetserande farmodern är inte riktigt nöjd eller det blev hur bra som helst men med facit i hand skulle jag börjat från andra hållet..då hade fjuttskarven suttit bättre till. Fina tapeter utan mönsterpassning men så här i efterhand var det mönsterpassning fast inte som vanligt. Borde tänkt till..tapeterna avslutades med silverrand och vitt utanför. Väldigt dekorativa..nästan lite kinesisk känsla fast ändå inte för de var blommiga men jag borde räknat ut att silverränderna och det vita skulle fördelats..borde ha förstått att första och sista våden skulle modererats bli lika breda.

Inte så lätt när jag fick skära första våden på 118 ställen för att infogas kring list över fönstret..en annan liten list icke i nivå med den första snedskärning vid lutningen under fönstret..list igen..så på det hela taget får jag nog ändå vara nöjd. Ingen kommer se ..eller också gör alla det och då får den som har synpunkter tapetsera om Ler

FY TUSAN vad jag HATAR att vänta!!! Jag vet inte om Linda sitter i sin Vrå och är hemlig om samma sak som jag..men jag känner på mig att vi har nog samma spännande saker på gång.

Men i morgon..om Gudrun vill och hängslena håller så kanske jag inte behöver vänta längre.

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan..haha där har jag sovit hela natten! Måste ha somnat före 21 och vaknade 06 av att jag var ledbruten..9 timmars toksömn! Missade alltså en natt på hotellet men det tar jag igen i natt!

4 kommentarer:

  1. Haha..jag gör som jag blir tillsagd ;)

    SvaraRadera
  2. Men gud vad ni är hemliga :o

    SvaraRadera
  3. Jaa..ibland måste man ;)..jag hoppas det går över snart!!

    SvaraRadera