måndag 7 maj 2012

Demolerad eltandborste?..

Måndag och gubben Frost har varit på besök! Som tur var täckte jag de utplanterade kreationerna i går kväll eftersom jag kände på mig att han skulle komma!

Lite pyssel är det allt men fiffig som jag är så använder jag madrasskydden, till skumgummimadrasserna som införskaffades att klä sänggaveln med, att stoppa in blomlådorna i. De har dragkedja och har precis rätt passform för planterade balkonglådor med solcellslampor i.

Frosttäckning1

Vit löjtnantshjärta..jag älskar den och snart blommar den..

Vit löjtnantshjärta

Jag kan knappt bärga mig tills jag kan plantera ut alla växter som boar inne just nu..en del av dem ska bo i den här lilla ny-arrangerade hörnan..

Blomsterplattan

VARSEL…

Jag känner ofta på mig saker ..magkänslan du vet. Nyss kände jag på mig att den lilla greken var alldeles för lugn ..alldeles för tidigt på dagen!

VAD VAR DET HAN PYSSLADE MED???

Min STORA KÄRLEK!!!!..vill bara meddela att du hade tur nu!! När jag gick för att kolla vad han hade för sig den lilla hunden så hittade jag honom i soffan med ett tillsynes KONSTIGT BLANKT ben!

GISSA …

ELTANDBORSTEN!!!!

Precis som jag funderar du som läser säkert “hur har han fått tag på den då?” ! Jaa..det kan man (läs jag) inte veta. Det jag vet är att den lilla hunden Stawros INTE kan klättra upp på den spegelhylla ovanför tvättstället där eltandborstar BRUKAR stå på laddning!

Men som sagt..min intuition räddade nu eltandborsten från demolering och husse kan fortsätta borsta tänderna Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar