fredag 26 november 2010

BOUNCE..

Vilken koreografi..och vilket jobb det måste ha varit att klippa musiken!! Fantastisk föreställning var det igår när Bounce avskedsföreställning..eller delar av den..sändes på tv.

Man förundras över hur de har kunnat hålla på så länge med den akrobatiska dansen.

Här i Västerås har vi ett strålande vinterväder..solen har precis kommit fram och termometern visar -8..riktigt vackert adventsväder.

Under veckan har man kunnat följa utvecklingen av människors pysslande inför advent. Fönstren jag passerar på väg till jobbet (ganska många) har ändrat utseende vart efter veckan lidit och idag var många stjärnor och ljusstakar tända i vintermörkret.

Själv hoppas jag att andan ska falla på..att adventsstämningen ska infinna sig så även jag tar mig för och placerar ut de advents attiraljer som jag nyss plockade undan..joo det känns så!

Förra vintern finns kvar på näthinnan och i år kom den 1 månad tidigare än i fjol..jesus vad lång den kommer att bli. Jaja..jag får njuta av solen. Ljuset är bra för både kropp och själ så det är bara att släppa in vintersolen  i ögonen..njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar