måndag 15 november 2010

På benen igen..

"Jag har en lysande framtid"..citatet som under dagen gjorts till Mona Sahlins..pyttsan!! det kunde lika gärna vara mitt eller någon annan kvinnas, eller mans för den delen, mitt i livet som ser framtiden med tillförsikt.

Efter en veckas sjukfrånvaro var jag i denna lysande framtid tillbaka på jobbet. Neej..det händer inte så mycket på en vecka en del förändringar i schemat men inga större planändringar.

Det var nog lite synd om mina arbetskamrater för jag hade en massa prat att göra av med efter en vecka i min ensamhet så jag höll ett låångt föredrag om schimpanser under lunchen..neej det var nog inte just någon annan som fick en syl i vädret när jag tänker efter. Jag har ju fått en hel väldig massa ny kunskap om schimpanser förmedlat via tvn till mig i sjuksoffan en sån omvälvande fantastisk kunskap om just schimpanser som jag kände jag behövde dela med mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar