tisdag 23 november 2010

En i raden..

anställningsintervjuer är avklarad! Avklarad låter så tråkigt ungefär något som är nödvändigt ont men så är det ju inte. Nyttigt är det..och jag skrev i ett mail till min mentor att "det är som att gå till tandläkaren - lite obehagligt, pirrigt och fantastiskt skönt när det är över"

Men jag tycker nog inte det är så obehagligt heller för det är väldigt stimulerande och informativt..från båda håll tror jag. Jag fick i alla fall väldigt bra information och ett trevligt bemötande.

Kan berätta för dig som inte bor i Västerås att just nu ska du vara glad för det för det blåser..typ orkan..jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig hem efter jobbet.

Jag gick från bussen efter intervjun och kunde nästan inte gå..så blåste det! Väskan jag bar på tog vind och blåste iväg armen som höll den så jag höll på att slå till en mötande fotgängare..nästan farligt så det blåser!

Japp..nu ska jag i alla fall göra ett försök att transportera mig hemåt..håll tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar