lördag 13 november 2010

Lördag..

fast jag trodde det var söndag när jag vaknade! Då har jag alltså tjänat en dag. Är lite dagvill eftersom veckan förlupit på ett annorlunda sätt..det är inte så noga om det är måndag eller onsdag när man bara sover och ligger på soffan för kurering.

Skönt att ha en dag till på sig för jag känner mig inte pigg än men det går som sagt åt rätt håll och jag hoppas det fortsätter så.

Inga planer för helgen utan jag ska göra det jag känner för..och det lär inte bli mycket men jag har några småprojekt på lut..såna man kan sitta i soffan och göra.

En och annan nyhetssändning lär det bli..följer med intresse den sk krisen i socialdemokratin och det verkar vara jobbiga tider för rörelsen! Jag tycker det är intressant att följa processen och identifiera starka och svaga krafter.. gillar ssuordförerskan Jytte Guteland..hon verkar orädd..strukturerad och fräsch och då menar jag inte utseendemässigt i första hand utan till skillnad från den etablerade gråsosseandan står hon för något nytt..en stark kraft som självklart borde ha en roll i formandet av politiken.

Mm spännade att följa utvecklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar