torsdag 18 november 2010

Jul jul..strålande jul..

Joo..det är tydligen redan dags för julen. Det blev jag varse igår när nära och kära efterlyste datum för det årliga julfirandet.
Hade liksom ingen aning att det skulle tänkas på jul redan men samtidigt har dom ju en poäng eftersom det alldeles snart är första advent..jesus!

Advent betyder ju väntan..VOLVO betyder jag rullar och jag måste konstatera att det rullat otroligt fort från förra årets väntan..tyckte det var nyss jag plockade undan alla adventsljustakar och kraschade pepparkakshus. Tusan..jag skulle ha sparat förra årets hus för jag känner inte någon stooor längtan att bygga något nytt men när man väl börjar brukar det vara kuul men jag tror inte det blir någon massproduktion i år..du vet jag brukar ju göra flera stycken hus för att ge bort som gåva. Jaja..vi får väl se..pepparkaksenergin kanske kommer framåt helgen.

Julfirandet är alltså bestämt till 18 december som är en lördag och nu gäller bara att förmedla det till alla..det får nog bli kvällens sysselsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar