tisdag 16 november 2010

i väntan på..

att älsklingen ska hämta mig här på jobbet för en liten turné passar jag på att blogga lite. Blev nyss fullständigt rasande på Spray.se när jag skulle läsa min e-post..tänkte jag. Emellertid går det inte att läsa e-posten här på jobbet..eller från jobbets datorer. Hemma har jag ju en samlad vy för all min e-post..det har jag sett till med hjälp av att importera dessa elekrtoniska försändelserna till min Microsoft Outlook..skitbra verkligen!

Men det är ju inte så att jag har bestämt att posten inte kan visas någon annanstans..jag spar ju nämligen också den mottagna försändelsen i inkorgen på de e-postservrar som hör till respektive konto. Det gör jag bara för att kunna läsa e-posten på andra ställen än i hemmet.

Jag ser att jag fått ett "gäng" mail men de visas inte när jag klickar för att öppna inkorgen...suck..1800-tal!!

Förmodligen har det med att göra att arbetsgivaren inte vill att man ska läsa privat post på jobbet men då kan de ju förtusan spärra webbplatsen då!! Det går ju hur bra som helst att få fram inloggningsidan och även logga in men sen funkar det inte mer än att jag ser att "Ive got mail".

Jaja..är ju hemma snart och kan läsa men du vet hur det är när man förlitar sig på tekniken och är så jäkla ivrig för jag väntar på ett och annat viktigt svar..så det så!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar