fredag 16 september 2011

Ballroom i Blå hallen..

Fredag och veckorna vimsar förbi.
I onsdags kväll blev jag bjuden av älsklingen på foajekonsert i vårt fina konserthus. Nordic spelade sin musik och trion imponerade med blandade rytmer från traditionell folkmusik och sydafrikansk musik..jaa spår av jazzrytmer fanns med i ingredienserna.
Bra för själen med kultur och musik blir jag oftast glad av och det var verkligen glada rytmer från cellon, mandolinen och nyckelharpan,


Mer kultur..
World dance council
I morgon lördag ska jag och syster bege oss till huvudstaden för att njuta av evenemanget. Kommer att vara “tjusigt” med dresscode och allt. Vackra klänningar som kommer dekorera Blå hallen när de svävar över dansgolvet.

Det är något år sedan jag var i Stadshuset på danstävling så det ska bli riktigt skojsigt! Jo då..jag ska ladda kameran så det kan nog bli en och annan kändisbild kanske Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar